İnteraktiv və vizual: Yeni nəsil məzmun

Nigarb

Moderator
Moderator
tendencias-marketing-2019.png
Dünya dəyişir və bu gün izləyicilərimizlə yenidən əlaqə yaratmaq və hərəkətə təkan verən duyğular yaratmaq üçün əla fürsətimiz var. Bunun yalnız bir yolu var: yenilik etmək və izləyicilərimizin diqqətini çəkən məzmun yaratmaqla.

Dünya dəyişir və bu gün izləyicilərimizlə yenidən əlaqə yaratmaq və hərəkətə təkan verən duyğular yaratmaq üçün əla fürsətimiz var. Bunun yalnız bir yolu var: yenilik etmək və izləyicilərimizin diqqətini çəkən məzmun yaratmaqla.


Effektiv məzmun vasitəsilə ictimaiyyətimizə dəyər vermək şirkətlərin hər gün üzləşdikləri böyük problemdir.

Tutaq ki, internetdə yayımlanan məzmunun çoxu oxunmur. Ən yaxşı halda, onlar gözlə tez taranır və az diqqət yönəldirlər. İnsanlar yalnız diqqətlərini çəkən şeylərdə dayanırlar. İşlədiyimiz məlumatların 90% -nin əyani olduğunu bilirdinizmi?

Vizual ünsiyyət hər gün daha aktuallaşır, çünki məzmuna estetik bir məna verməklə yanaşı, mesajımızın dinləyicilərimizə daha yaxşı çatması üçün məlumatları sadələşdirməyə də kömək edir. Ancaq istədiyimiz bir addım irəli getməkdirsə, əlaqəli olmağa, yadda qalan olmağa və tamaşaçılarımızın məlumatla qarşılıqlı əlaqədə olmasına çalışmalıyıq ki, məzmunumuz həssas hissləri oyatmağa qadirdir.

1) İnteraktiv məzmun yaratmağa başlamağın vaxtı gəldi
İnteraktiv məzmun, istifadəçinin onlara bir hərəkət etməsinə imkan verənlərdir. Bu yolla, izləyicilərimizi məlumatlarımızla qarşılıqlı əlaqə qurmağa, araşdırmağa vadar edirik və bununla da göndərdiyimiz mesajların saxlanması və anlaşılmasını yaxşılaşdırırıq.

Tamamilə informasiya ilə doymuş bir cəmiyyətdə və mediada interaktivlik, əlavə dəyər verir.

İnteraktiv məzmun haqqında düşünən mesajlardan kənarda təsir edən məzmun haqqında da düşünür. İnteraktivlik, animasiya, xarici inteqrasiya və s. Kimi üsullarla birlikdə, məlumatların mütəşəkkil və ya laylı bir marşrutu yaratmağa imkan verən əlavə bir fayda təmin edir ki, bu da bütün detalları dərinlikdən açan istehlakçı / şəxsdir .

Sanki Marketinq və Ünsiyyət şöbəsi ilə İstifadəçi Təcrübəsi bölməsini bir araya gətiririk və dəqiq olaraq tamaşaçılarımız üçün həqiqətən bir təcrübə gətirən şeyə diqqət yetiririk. Bir sözlə, tamaşaçılarınız yekun nəticəni, məzmununuzu görəcək və iştirak hissi sayəsində onları dayandırıb sınaqdan keçirməyə vadar edəcəksiniz.

İnteraktiv məzmun formatlarının bəzi nümunələri ola bilər:
  • Viktorinalar və ya interaktiv oyunlar
  • Virtual qaçış oyunları
  • İnteraktiv videolar
  • İnteraktiv infoqrafika və s.
Onların hamısında biz ictimaiyyətimizin təbiətinə xitab edirik, çünki bir şəkildə onları araşdırmağa, məlumatlarımızdan kənara çıxmağa və markamız və ya onlar üçün əldə etdiyimiz məzmun marketinqi haqqında daha çox məlumat almağa dəvət edirik.

İnsan təbiətə görə tədqiqatçıdır və beynimiz buna hazırlaşır, əgər məlumat + interaktiv vizual təklifi birləşdirə bilsəniz, tamaşaçıların böyük bir hissəsi məzmununuzla əlaqələndirilmək istəyəcək və etməli olduğunuz şeyin hamısı demək olar ki, daxil etdiyiniz interaktivliyin hər nöqtəsində rahat bir şəkildə aparıcı olmaqdır.

2) İnteraktiv vizual məzmunun üstünlükləri
Əvvəldə qeyd etdik ki, vizual və interaktiv məzmun yaratmaq izləyicilərimizlə daha çox əlaqə yaratmağa və hərəkətə keçməyə imkan verir. Ancaq bu burada dayanmır: bu tip məzmunun da əldə etmə ölçümlərimizlə birbaşa əlaqəli çoxsaylı üstünlükləri var:

2.1. Böyük nişan və qarşılıqlı əlaqə

Bir tərəfdən, bu məzmunun verdiyi dəyər və keyfiyyət, eyni zamanda onlar üçün yaradacağımız vizual stimul üçün auditoriyamıza daha çox nişan alacağıq. Bundan əlavə, hərəkətə gətirən bir məzmun növü olduğu üçün qarşılıqlı təsir sürətini də artıracaqdır. Çünki bu vəziyyətdə qarşılıqlı eyni zamanda obyektiv nəticə verəcəkdir.

2.2. Daha ixtisaslı aparıcılar

Bundan əlavə, daha ixtisaslı aparıcılar hazırlayacağıq. Bu mənada mesajlarla ünsiyyət quran insan ən çox maraqlanacaq şəxsdir. Bununla yanaşı, ünsiyyət qurmaq istədiyimizi daha çox öyrənməyə dəvət etməklə sadəcə daha yaxşısını əldə edə bilərik.

2.3. Ölçməyən şey yoxdur

Dinamik bir məzmun olaraq, əldə edilən nəticələrə əsasən məlumatları da dəyişə bilərsiniz. Bu, məzmunumuzu öyrənməyə, tamaşaçılarımızdan gerçək vaxtda rəy almağa və hər şeydən əvvəl nəyin işlədiyini və nəyin yaramadığını görməyə imkan verir.

2.4. Fərqləndirmə və yenilik

Nəhayət, interaktiv məzmundan istifadə etməklə təkcə ünsiyyətdə yenilik etməyəcəyik, eyni zamanda format və kanalları da şaxələndirəcəyik, buna görə fərqləndirmə daha asan olacaqdır. Bu fərqləndirmə, özünə hörmət edən hər hansı bir marketinq strategiyasında vacibdir, ancaq sektor və rəqəmsal məzmun haqqında danışsaq, tamamilə qətiyyətli bir amil olacaqdır.

3) Rəqəmsal dünyada bir meydan oxuma
Rabitə sahəsində yenilik bir tərəfdən getdikcə daha mürəkkəb və zəruridir, digər tərəfdən cəmiyyət olaraq qarşımıza çıxan çox vacib bir problemdir. Məlumatın daha təmiz, daha dinamik və ixtisaslaşmış olduğu və araşdırılacaq bir təcrübəni ifadə etdiyi məzmunu xəyal edirik. Və biz yalnız gələcək üçün bir problem haqqında deyil, bu gün üçün bir problem və marketinqdə ünsiyyətin çevrilməsi üçün güclü bir fürsətdən danışırıq.

Yeni formatlar tapmaq, kanallar və mesajlar kəşf etmək bizə qalanlardan fərqlənməyə kömək edir və bunun üçün dəyər yaratmağı bacarmalıyıq, hər şeydən əvvəl bu dəyəri istehlakçılarımıza yönəltməliyik. İnteraktiv vizual məzmunun istifadəsi bizə məzmunumuzu cəlb etməyə, onu aşkar etməyə və araşdırmağa imkan verir. Fərqli və təsirli ünsiyyət təcrübələri yaradırıq.

Mənbə: markzone.az
 
Üst