Netflix-in uğur hekayəsi və sirləri

Celal

Mircəlal
Rəhbərliki
Master
netflix-logo.jpg

Bu yazımızda sizlərə Netflix-in uğur hekayəsindən bəhs edəcəyik. Lakin başlamadan öncə media və televiziyanın keçmiş tarixinə qısa bir nəzər edək.

Bu yazımızda sizlərə Netflix-in uğur hekayəsi barədə danışacağıq. Lakin başlamadan öncə media və televiziyanın keçmiş tarixinə qısa bir nəzər edək.

1990-cı illərin media və televiziya dönəmi ilə bu günkü dönəmi müqayisə etdikdə arada dağlar qədər fərqin olduğunu görürük. Hər evdə televiziyanın olmadığı o dövrdə bir günə sevdiyimiz serialın yeni sezonunu bitirmək ağlasığmaz gəlir. O dövrdə film izləmək üçün ən populyar vasitə DVD-lər idi. İlk dəfə 1995-ci ildə Amerikada bazara çıxan DVD, VCD və kasetlə müqayisədə keyfiyyət, daşınma və istifadə baxımından daha rahat idi. Təəssüf ki, televiziya kimi DVD-lər də hər evdə yox idi. Bütün bu hallar “DVD kirayəsi” üçün siqnal olmuşdu.

Netflix bu “kirayə” məntiqinin dərhal qəbul edilməsi nəticəsində yaradıldı. Bu gün hamımızın tanıdığı və izlədiyi, 200-ə yaxın ölkədə milyonlarla üzvü olan və yüzlərlə film və serial arxivi olan Netflix özünü bir növ “internet əyləncə xidməti” olaraq təyin edir.



Netflix necə quruldu? Necə böyüdü?
1997-ci ilin avqustunda Kaliforniyada Reed Hastings və proqram təminatçısı Marc Randolph tərəfindən quruldu. O vaxt DVD yenicə çıxmışdı və o bu fürsətdən istifadə etmək qərarına gələn ikili bir şirkət quraraq “DVD satmaq və kirayə vermək” xidməti ilə fəaliyyətə başladılar. Əvvəlcə hər film üçün aşağı kirayə qiyməti götürüldü və göndərmə haqqı sifarişçi tərəfindən ödənildi, ancaq bu vaxt keçdikcə dəyişdi.

Veb saytını 1998-də açan Netflix, bu saytda sorğu və testlər apararaq izləyicilərin bəyənmələri və maraqlarını təhlil etməyi hədəf aldı. Beləliklə, daha sonra izləyicilərin maraqlanacaqlarını düşündükləri paketləri təqdim etməyə başladılar.

2007-ci ildə və ondan sonrakı dövrdə bir dönüş nöqtəsi oldu, artıq istifadəçinin DVD icarə götürməyə ehtiyacı yox idi, çünki Netflix, veb səhifəsində “indi baxın” şüarı ilə yayımlanmağa başladı. İndi insanlar filmlərini istədikləri yerdə və istədikləri vaxt seyr edə bilirdilər. Getdikcə populyarlaşan Netflix artıq DVD icarəsini dayandırdı və hətta öz filmlərini istehsal etməyə başladı. 2015-ci ildə o, ilk orijinal filmi – “Beasts of No Nation” adlı filmini təqdim etdi.


Netflix’in uğurunun sirləri
1. Əllərinə düşən fürsətləri doğru qiymətləndirdilər.
Netflix film izləmə problemini (DVD-lər, kasetlər və s.) gördü və bu problem üçün həll təklif etdi. Nəticədə bu problemi həll edərək film izləmə prosesini asan və komfortlu etdi.

2. Ucuz qiymət siyasəti
Yarandığı gündən etibarən keyfiyyətli və reklamsız yayımlanan Netflix, rəqiblərindən (AmazonHulu) daha uyğun idi. Çatdırılma haqqının olmaması və aylıq ödəniş üçün limitsiz film imkanları ilə başqa bir yerdən film almaqla müqayisədə çox sərfəli idi.


3. Yüksək müştəri məmnuniyyəti
Müştərilərinin böyük əhəmiyyət verən şirkət, istifadəçilərin istəklərinə uyğun olaraq necə qurulacağını, xüsusən də onlayn olduqdan sonra apardığı sorğular və qiymətləndirmələr nəticəsində bilirdi. 2016-cı ildə Cutcabletoday tərəfindən edilən araşdırmaya görə, 94% məmnuniyyət olduqca yüksək göstəricidir.

4. İnternetə uyğunlaşma
2000-ci illərdə, Netflix sürətlə böyüdükdə, internetin artması və evlərə daha çox kompüterin girməsi riskli oldu. Burada iki seçim var idi: ya buna uyğunlaşacaqlar, ya da dəyişikliyə qarşı çıxacaqlar və sonda bəzi rəqibləri kimi gələ biləcək iflasları qəbul edəcəklərdi. Ancaq yeniliklərə uyğunlaşa bildilər və interneti öz üstünlüklərinə çevirdilər.

5. Lokal ilə dayanmadı, dünyaya açıldı
2010-cu ildə Netflix “tamam, Amerikada yaxşıyıq, bu kifayətdir” demədi, istifadəçilərin sayı artdıqca qlobala keçdi və yayıldı. İndi #netflixeverwhere şüarı ilə dünyanın 200-ə yaxın ölkəsində yayımlanan və kabel televiziyalarının qorxulu arzusu olan qlobal bir şirkətdir!

6. Fərdi sistem və mükəmməl marketinq texnikası
Rəqəmsal dünyada etdiyimiz hər bir hərəkətin qeydə alındığını və izlənildiyini bilirik. Bəyəndiyimiz, izlədiyimiz kontentlər, hobbilərimiz, sosial media hərəkətlərimiz kimi fəaliyyətlərimiz şirkətlər tərəfindən izlənilir və markalar indi bu datalara əsasən istifadəçilərə məhsullarını təklif edirlər. Müştəri davranışı indi markaların analiz hissəsinin açarıdır. Netflix diqqətini reytinqlərə, yaxınlarda baxılan məzmuna və zövqlərin təhlilinə yönəltdi. 5 ulduzlu reytinq sistemindən istifadə edərək uzun müddət fərdi üstünlükləri təhlil edən şirkət, istifadəçilərin filmlərə verdiyi reytinqlər əsasında nəyi istədiklərini siyahıya aldı və istifadəçilərə təqdim etdi.
 
Üst