Azərbaycancaaz
Mir.az » Bloq » Ulduzlararası filminin səhnə arxasından maraqlı faktlar

Ulduzlararası filminin səhnə arxasından maraqlı faktlar

239
Ulduzlararası filminin səhnə arxasından maraqlı faktlar
Kristofer Nolanın “Ulduzlararası” filmi son vaxtlar yaddaşlarda qalan ən heyrətamiz kinematik elmi fantastika filmlərindən biridir. Marslı, "Arrival" və "Ex Machina" ilə yanaşı, “Ulduzlararası” 2010-cu illərdə elmi-fantastika kinolarının yeni dövrünü açmağa kömək etmişdir.

Film istehsal olunarkən vizual effektlər və nəzəri fizika dünyasında bir çox təəccüblü yeniliklər edildi.

1. TARS real olaraq yaradılmışdı

Ulduzlararası filminin səhnə arxasından maraqlı faktlar


Filmin robot personajı TARS - adı "texniki cəhətdən süni robot sistemi" deməkdir və digər süni intellektlərdən çox fərqlidir.

Proqramlaşdırılmış bir şəxsiyyətə sahib olsa da, heç bir insan xüsusiyyəti yoxdur. Onun hərəkətləri bir az əsəbi olsa da, TARS əslində gerçək üçün yaradılmışdır. Personajın əksər kadrlarında heç bir CGI effekti yoxdur. Çəkiliş zamanı personajı səsləndirən və post-produksiya zamanı bütün kadrlardan silinən Bill İrvin tərəfindən idarə olunan faktiki robotdan daha çox bir kukla idi.

2. Dr. Kip Torn film üçün iki qayda müəyyən etdi

İdeyaları Ulduzlararası filmin əsasını təşkil edən nəzəri fizik və Nobel mükafatı laureatı Dr. Kip Torn filmin elmi tərəfi üçün iki qayda irəli sürdü: filmdə heç bir şey sübut edilmiş fizika qanunlarına zidd olmamalı və hər hansı hədsiz fərziyyələr ssenaristlərin deyil, alimin ağlından gəlməlidir. Kristofer Nolan filmin çəkilişinə mane olmamaq şərti ilə bu qaydalarla razılaşdı.

Bu, əlbəttə ki, ikisi arasında mübahisələrin qarşısını almadı, çünki mübahisələrin birinde Torn Nolanı simvolların işıq sürətindən daha sürətli getməməsinə inandırmaq üçün iki həftə sərf etməli oldu.

3. Saturnun yaxınlığında olan soxulcan dəliyi 2001-ci ilin orijinal hekayəsinə istinaddır

Heç kimə sirr deyil ki, Kristofer Nolanın Ulduzlararası filmi Stenli Kubrikin "2001: Kosmos Odisseyindən" çox ilhamlanıb. Ulduzlararası soxulcan dəliyinin Saturnun yaxınlığında olması Kubrikin 2001-ci il üçün ilkin planına incə bir istinaddır. Əvvəlcə o, Yupiter ardıcıllığının Saturnda baş tutmasını planlaşdırırdı, lakin 60-cı illərdə vizual effektlər kifayət qədər inkişaf etməmişdi.

Nolanın ixtiyarında 165 milyon dollar və ən müasir CGI texnologiyaları var idi və nəhayət Kubrick-in vizyonunu ekrana gətirməyi və Saturnu böyük büdcəli elmi-fantastik kinosuna qoymağı qərara aldı.

4. Enn Heteuey "Buz Planeti" səhnəsini çəkərkən hipotermiyaya məruz qalıb



İslandiyadakı buz planetində çəkilən səhnədə Enn Hathaway hipotermiyaya məruz qalır. Buna səbəb astronavt kostyumunun açıq olması idi.

5. Aktyorlara reaksiya vermək üçün mümkün qədər az yaşıl ekrandan istifadə edilib



Adətən, Interstellar kimi böyük büdcəli prodakşnlar hər şeyi yaşıl ekranlar qarşısında çəkərək post-produksiya zamanı hər kadrda aktyorların ətrafına yerləşdirmək üçün vizual effektlər lövhələri yaradırlar. Lakin Kristofer Nolan aktyorların görmədikləri şeylərə reaksiya verməsini bəyənmirdi.

Beləliklə, Interstellar üçün o, çəkilişdən əvvəl yaradılmış vizual effektlərə sahib idi ki, o, VFX kadrlarını çəkiliş meydançasının ətrafındakı ekranlara proyeksiya edə bilsin və aktyorlar buna uyğun reaksiya verə bilsin.

6. Orijinal ssenari tam fərqli filmdir



Steven Spielberg-in rejissorluğa qoşulduğu Interstellar filminin orijinal ssenarisi faktiki olaraq tamamilə fərqli idi. Məsələn, Murf oğlan idi. İnsanların yerinə kosmosa zondlar göndərildi və bu NASA-nın Kaliforniyadakı bir adada yerləşən gizli bazasına aparan bir zond idi. Robot personajları daha çox insanabənzər idi, çiyinləri və əlləri var idi. Gəmi iki qara dəlik arasında (iki qara dəlik olacaq) ilişib qalarkən TARS kosmosa sovrulacaqdı.

7. Nəzəri tənliklərdən soxulcan dəliklərini vizuallaşdırmaq üçün yeni CGI proqramı icad edilmişdir



VFX komandası soxulcan dəliyi və qara dəliyi təsvir edən səhnələr yaratmaq üçün sadəcə olaraq əşyalar düzəltmək əvəzinə, onları mümkün qədər dəqiq etmək üçün Dr. Kip Thorne ilə işləmişdir. Torn filmin vizual effektləri üzrə supervayzer Paul J. Franklin və onun Double Negative firması ilə birlikdə bu yüksək elmi konsepsiyaları vizuallaşdırmaq üzərində işləmişdir.

Torn komandaya bu elmi hadisələrin real həyatda necə işlədiyini izah edən nəzəri tənliklərlə dolu səhifələr təqdim etmişdir. VFX rəssamları bu tənlikləri istifadə edərək soxulcan dəliyi və qara dəliyi real şəkildə təsvir edə biləcəkləri yeni CGI proqramı yaratdılar.


Şərhlər 0

Şərh Yaz
Hələ heç bir şərh yoxdur, lakin ilk şərhi yazan siz ola bilərsiniz!

Şərh Yaz