Azərbaycancaaz
Mir.az » Kitablar » Philip Kotler "A-dan Z-yə marketinq" PDF

Philip Kotler "A-dan Z-yə marketinq" PDF

Philip Kotler "A-dan Z-yə marketinq" PDF
  • Reytinq: 11
  • Şərhlər: 0
Populyarlıq 91% 91%


Diqqət Çəkənlər

Brendlər, reklamlar və istehlakçılar dəyişir. Kommunikasiya vasitələri, paylama kanalları və pərakəndə satışçılar da transformasiya mərhələsindədir. Bir sözlə, bazar da, cəmiyyət də tamamilə dəyişir.

Marketinq mütəxəssisləri artıq yalnız satışa diqqət yetirmirlər. Onlar məhsul və ya xidmətin istehlakçı ilə qarşılıqlı əlaqədə olduğu hər nöqtəyə nəzarət etməlidirlər. Bunun üçün yeni marketinq dünyasının əsas anlayışlarını bilmək vacibdir.

Marketinq ədəbiyyatının qabaqcıllarından olan Filip Kotler bunun üzərində dayanır. Müasir marketinqin atası kimi tanınan Kotler kitab yazıb. Bu kitabda “Ağızdan çıxan söz” reklamdan tutmuş zövqə qədər 80 anlayışı əhatə edir.

Bu anlayışlar marketinqlə maraqlanan hər kəsin bilməli olduğu əsasları təşkil edir. Kotler bu anlayışları yeni perspektivdən müəyyənləşdirir.
Philip Kotler "A-dan Z-yə marketinq" PDF
Kitabı yalnız qeydiyyatdan keçmiş istifadəçilər yükləyə bilər.

Şərhlər 0

Şərh Yaz
Hələ heç bir şərh yoxdur, lakin ilk şərhi yazan siz ola bilərsiniz!

Şərh Yaz

Yeni Kitablar

Bütün Kitablar