Bir romanda nəyin qeyd olunacağını gözləməzdik? Məsələn, tualetlər. Milçəklərdən. Bitkilərin çoxalma yollarından biri. Gündəlik həyatın adi detallarından biri. Bunlar "təbii" şeylər olsa da, ümumiyyətlə romanlara daxil edilmək üçün çox əhəmiyyətsiz və ya əhəmiyyətsiz görünürlər. Bolqar yazıçısı Georgi Qospodinov bütün bu marginal mövzuları özündə cəmləşdirərək, “yaradılış” romanı yaradıb: “Bizə milçək görünüşünü xatırladan çox yönlü roman. Və beləcə, adi gözün görmədiyi detallarla, xırda şeylərlə dolu bir romandır”.
Hekayə boşanma ilə başlayır: Yazıçı olan rəvayətçi həyat yoldaşından ayrılır və köhnə həyatı ilə birlikdə rasional mənliyini də geridə qoyur. Qəhrəmanımızın xarici dünya ilə əlaqəsi getdikcə kəsildiyi üçün biz onun daxili dünyasının dolama dəhlizlərinə çəkilirik. “Təbii” romandan gözlənildiyi kimi, povest xətti istiqamətdə deyil, ziqzaqlarda və fraqmentlərdə irəliləyir; Bir-birinə bağlı olan bədii ədəbiyyat bəzən reallığa göz yumur.
Qospodinov Təbii romanı haqqında deyir: “Bu, öz həyatımızı danışmağın qeyri-mümkünlüyü haqqında bir kitabdır” – lakin o, yaradıcı yazıçı kimi bu mümkünsüzlüyün imkanlarını kəşf edib istifadə etməyi bacarır.
Hekayə boşanma ilə başlayır: Yazıçı olan rəvayətçi həyat yoldaşından ayrılır və köhnə həyatı ilə birlikdə rasional mənliyini də geridə qoyur. Qəhrəmanımızın xarici dünya ilə əlaqəsi getdikcə kəsildiyi üçün biz onun daxili dünyasının dolama dəhlizlərinə çəkilirik. “Təbii” romandan gözlənildiyi kimi, povest xətti istiqamətdə deyil, ziqzaqlarda və fraqmentlərdə irəliləyir; Bir-birinə bağlı olan bədii ədəbiyyat bəzən reallığa göz yumur.
Qospodinov Təbii romanı haqqında deyir: “Bu, öz həyatımızı danışmağın qeyri-mümkünlüyü haqqında bir kitabdır” – lakin o, yaradıcı yazıçı kimi bu mümkünsüzlüyün imkanlarını kəşf edib istifadə etməyi bacarır.
Geordi Gospodinov "Təbii roman" PDF
Kitabı yalnız qeydiyyatdan keçmiş istifadəçilər yükləyə bilər.
Şərhlər 0
Şərh Yaz