İzdihamlı bir bazarda, qızmar günəşin altında qalmış bir pişik balası qədər çarəsizəm. Keçmişi silinmiş birini anlatmaq məcburiyyətindəyəm. Yeni çarəsizliyim ondandır. Təxirə salınmış bir cəza olsaydı, sevə-sevə çəkərdim. Deyil ki. Yaşandığı zaman çox gözəl keçmiş, amma artıq xatirələri belə solğunlaşmış bir tətil, bir turizm şirkətinin təşkil etdiyi köhnə bir yay tətilinin qış ortasında qarşıma çıxan son taksiti, son fakturası kimi durur qarşımda.
Tomris Uyar, "Otuzların Qadını"nın 1936-cı ilin martında çəkilmiş yağlı boya portretinin daxili cizgilərini oxumağa çalışır. Onun yaşadığı dövrdəki cəmiyyətin xarici cizgilərini müəyyən etməklə başlayır tapmacaya: Obyektiv və şəxsi tarixin hesabatını verir. Yenə də bu cür məlumatların orijinal fərdləri izah etməkdə çox işə yaramayacağı inancı ilə öz həyatı ərzində tanıdığı, bəzən fiziki xüsusiyyətləri ilə, bəzən davranışları ilə onu xatırladan otuzların digər qadınlarının hekayələrindən faydalanır. Onun, diqqət mərkəzindəki portretin sərt çərçivəsindən qurtulub azadlığına, köhnə canlılığına qovuşması, günümüzdə də – sayları hər ölkədə getdikcə azalan – həmcinsləri arasına qarışması üçün.
Şərhlər 0
Şərh Yaz