"Təsviri İncəsənət" fənni üzrə 9-cu sinif üçün dərslik - PDF
- Janr: Dərslik
- Baxılıb: 142
- Yükləndi:
- Yükləyən:
Təsviri İncəsənət" fənni üzrə Təhsil Proqramının (kurikulumun) 9-cu sinifdə həyata keçirilməsi
Dərslikdəki mövzular üzrə təlim materialları aşağıdakı ardıcıllıqla verilmişdir:
1. “İncəsənət haqqında dialoq” və “Xatırlayın” – mövzuya maraq oyadan sual, şəkil və anlayışların izahı əvvəllər qazanılmış biliklərə əsaslanır və aktiv fəaliyyətə cəlb edir.
2. “Tanış olun” – tədris materialı üzərində müstəqil iş və müzakirə üçün verilən məzmun. Burada təsviri sənətin tarixi, onun cəmiyyətdə rolu haqqında məlumatlar, müxtəlif sxem və cədvəllər əks olunur.
3. “Görkəmli sənətkarlar” – Azərbaycanın və dünyanın görkəmli təsviri sənət xadimlərinin həyat və yaradıcılığı ilə tanışlıq.
4. “Təsviri sənət qalereyası” – estetik münasibət bildirmək üçün Azərbaycan və dünya rəssamlarının qrafika, rəngkarlıq, heykəltəraşlıq və dekorativ-tətbiqi sənət əsərlərindən nümunələr.
5. “Düşünün və izah edin” – məzmunun mənimsənilməsinə xidmət göstərən və təfəkkürü fəallaşdırmaq üçün düşünməyə və izah etməyə vadar edən zəruri müzakirə sualları, fikirlər.
6. “Bu maraqlıdır” və “Bilirsinizmi?” – mövzu ilə bağlı, habelə dünyagörüşünü genişləndirməyə xidmət edən maraqlı faktlar və hadisələr öz əksini tapır.
7. “Sənətkar məsləhəti” – yeni üsul və vasitələrə, təcrübi və yaradıcı tapşırıqlarda əməl edilməsi vacib sayılan qaydalara dair tövsiyələr.
8. “Sərbəst iş üçün tapşırıqlar” – mövzu ilə bağlı nəzəri və təcrübi tapşırıqlar; yeni qazanılmış bacarıqların tətbiqi, onların izahı və rəsmin çəkilməsinə yardım edən təsvir ardıcıllığı.
9. “Müəyyən edin” və “Yaradıcı fəaliyyət” – maraq və bacarığa görə seçim imkanı verən tapşırıqlar.
10. “Özünüzü yoxlayın” və “Ümumiləşdirici tapşırıqlar” – özünüqiymətləndirmə və qazanılmış nəticələri ümumiləşdirmək məqsədilə verilən sual və tapşırıqlar.
Dərslikdəki mövzular üzrə təlim materialları aşağıdakı ardıcıllıqla verilmişdir:
1. “İncəsənət haqqında dialoq” və “Xatırlayın” – mövzuya maraq oyadan sual, şəkil və anlayışların izahı əvvəllər qazanılmış biliklərə əsaslanır və aktiv fəaliyyətə cəlb edir.
2. “Tanış olun” – tədris materialı üzərində müstəqil iş və müzakirə üçün verilən məzmun. Burada təsviri sənətin tarixi, onun cəmiyyətdə rolu haqqında məlumatlar, müxtəlif sxem və cədvəllər əks olunur.
3. “Görkəmli sənətkarlar” – Azərbaycanın və dünyanın görkəmli təsviri sənət xadimlərinin həyat və yaradıcılığı ilə tanışlıq.
4. “Təsviri sənət qalereyası” – estetik münasibət bildirmək üçün Azərbaycan və dünya rəssamlarının qrafika, rəngkarlıq, heykəltəraşlıq və dekorativ-tətbiqi sənət əsərlərindən nümunələr.
5. “Düşünün və izah edin” – məzmunun mənimsənilməsinə xidmət göstərən və təfəkkürü fəallaşdırmaq üçün düşünməyə və izah etməyə vadar edən zəruri müzakirə sualları, fikirlər.
6. “Bu maraqlıdır” və “Bilirsinizmi?” – mövzu ilə bağlı, habelə dünyagörüşünü genişləndirməyə xidmət edən maraqlı faktlar və hadisələr öz əksini tapır.
7. “Sənətkar məsləhəti” – yeni üsul və vasitələrə, təcrübi və yaradıcı tapşırıqlarda əməl edilməsi vacib sayılan qaydalara dair tövsiyələr.
8. “Sərbəst iş üçün tapşırıqlar” – mövzu ilə bağlı nəzəri və təcrübi tapşırıqlar; yeni qazanılmış bacarıqların tətbiqi, onların izahı və rəsmin çəkilməsinə yardım edən təsvir ardıcıllığı.
9. “Müəyyən edin” və “Yaradıcı fəaliyyət” – maraq və bacarığa görə seçim imkanı verən tapşırıqlar.
10. “Özünüzü yoxlayın” və “Ümumiləşdirici tapşırıqlar” – özünüqiymətləndirmə və qazanılmış nəticələri ümumiləşdirmək məqsədilə verilən sual və tapşırıqlar.
"Təsviri İncəsənət" fənni üzrə 9-cu sinif üçün dərslik - PDF
Kitabı yalnız qeydiyyatdan keçmiş istifadəçilər yükləyə bilər.
Şərhlər 0
Şərh Yaz